söndag 22 maj 2011

Finlands- och Verkstadshelg

Idag var Tim och jag i verkstan. Vi höll på med stänklapparna. och herregud vilket pill det är att få de bra. Notera att den inte sitter där den ska nu på bilden. Vi satte på lite klistermärken med, så nu börjar det iaf likna en rallybil. Notera texten "Mormor Lisbeth" på nedre delen av dörren. Hon vet inte om det än så vi får väll se vad hon säger när hon ser det. Påtal om annat så anmälde jag mig till ÖHS-cupen del 2 idag också, är redan sjukt nervös men samtidigt väldigt taggad och ser fram emot det.

Den här helgen var jag och några kompisar över till Finland och såg en deltävling i F-cupen som hette Uusakaupunkiralli och det var så sjukt fränt. Vilka vägar och inte minst vilka bilar. Starlets och corolla gt osv. häftig upplevelse. Dock ingen bra dag om man tänker på avåk då vi bara fick se ett.

Den här bilen som en av mina kompisars kompis åkte med till Finland är bland det fränaste jag sett som personbil asså. Jobbat bra med detaljerna. Fränt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar