onsdag 3 augusti 2011

Vita fälgar är rally!




Idag efter jobbet så åkte jag ut till pappa som vanligt och trixade lite i verkstan, så idag kollade jag genom alla hjulhus och bakaxeln inför tävlingen och sen så drog jag dit "nya" fälgarna med nya sulorna på.. Och då vare tvunget till ett testvarv så åkte en liten sväng och det var sjukt kul att sladda lite! Tror inte det ska vara något mer att kolla inför tävlingen så nu är det bara att jobba med putsduken så den glänser lika mycket som förra gången!

Igår efter jobbet så var jag i verkstan som vanligt, men då passade jag på att städa lite! Det var sjukt nödvändigt och det är riktigt skönt efter. Nu saknas bara att Fille ska komma ner och sätta kakel och klinkers i fikarummet med tillhörande badrum. Fan så fint det ska bli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar